Skip to main content

Opleiding Plan Evaluering Sjabloon


VSA Departement van Behuising en Stedelike Ontwikkeling, Office Inligting Ontwikkeling en Navorsing. 'N Gids tot die evaluering van Misdaad Beheer van programme in Openbare Behuising. Washington, DC: Voorberei vir die Amerikaanse Departement van Behuising en Stedelike Ontwikkeling deur KRA Corporation; 1997 pp.5.1-5.15. 'N Evaluering van plan is 'n geskrewe dokument wat die doelwitte van die evaluering, die vrae wat beantwoord sal word, die inligting wat ingesamel sal word om hierdie vrae te beantwoord bepaal, en wanneer versameling van inligting sal begin en eindig. Jy kan dink van die evaluering plan as die instruksies vir die evaluering. Hierdie plan kan gebruik word om jou deur elke stap van die evalueringsproses, want dit beskryf die praktyke en prosedures vir die suksesvolle uitvoering van jou evaluering. Sodra die evaluasie plan voltooi is, is dit 'n goeie idee om dit hersien word deur geselekteerde individue vir hul kommentaar en voorstelle. Potensiële beoordelaars sluit in: Openbare Behuising Agency (PHA) administrateurs wat kan bepaal of die evaluering plan in ooreenstemming is met hulpbronne van die agentskap se en evaluering doelwitte. Behuising personeel wat terugvoer kan gee oor die vraag of die evaluering 'n oormatige las vir hulle sal maak en of dit geskik is vir inwoners is. Professionele beoordelaars. Hierdie hoofstuk beskryf die komponente vir 'n evaluering plan en bied 'n raamwerk vir die voorbereiding van 'n plan. Alhoewel jy dalk nooit nodig het om een ​​te ontwikkel sonder hulp, is dit nuttig om te weet wat 'n plan is en hoe dit gebruik word deur die beoordelaar wat jy kies. Die inligting vervat in hierdie hoofstuk inligting sal jou help: Werk saam met 'n ervare evalueerder (óf 'n buite-evalueerder of iemand in jou PHA) om 'n plan te ontwikkel. Kry 'n basiese begrip van wat ingesluit moet word in 'n evaluering van plan om jou te help as jy 'n oorsig. 'N Monster evaluering plan omtrek wat gebruik kan word as 'n gids verskyn op die volgende bladsye. Die groot dele van die omtrek is: Afdeling I: 'n beskrywing van die evalueringsraamwerk wat bepaal wat jy wil om te evalueer, watter vrae is in die evaluering aangespreek moet word, en die tydraamwerk vir die uitvoer van die evaluering. Afdeling II: 'n beskrywing van die doelwitte implementeringsprogram. Afdeling III. 'N beskrywing van die doelwitte program uitkoms en prestasiemaatstawwe. Afdeling IV: Prosedures vir die bestuur en monitering van die evaluering. A. Wat jy gaan evalueer. Die aanvanklike program model (aannames oor teikenpopulasie, ingrypings, korttermyn-uitkomste, intermediêre uitkomste, en finale uitkomste). doelwitte implementering (vermeld in die algemeen en dan meetbare terme). a. Wat jy van plan is om te doen, wanneer en hoe. b. Wie sal dit doen. c. Deelnemer bevolking en werwingstrategieë. doelwitte uitkoms (vermeld in die algemeen en dan meetbare terme). Konteks vir die evaluering. B. Vrae in die evaluering aangespreek moet word. Is doelwitte implementering bereik word? Indien nie, hoekom nie (dit is, wat hindernisse of probleme is ondervind)? Watter soort prosedures gefasiliteer implementering? Is uitkoms doelwitte bereik word? Indien nie, hoekom nie (dit is, wat hindernisse of probleme is ondervind)? Watter soort prosedures gefasiliteer bereiking van uitkomste? Moenie uitkomste wissel as 'n funksie van die program funksies? Watter aspekte van die program die meeste bygedra tot die bereiking van verwagte uitkomste? Moenie uitkomste wissel as 'n funksie van eienskappe van die inwoners of personeel? C. Die tydsraamwerk vir die evaluering. 1. Wanneer dataversameling sal begin en eindig. 2. Hoe en waarom tydraamwerk is gekies. II. Evaluering Implementering Doelwitte --- en - metodes Vraag 1: Is Implementering Doelwitte bereik word, en indien nie, hoekom nie? A. Doel 1: [objektiewe Staat meetbare terme. Voorbeeld: Plaaslike polisie verteenwoordiger sal al die beplanning en inwoner opleidingsessies by te woon. ] Wat om te sluit in: Tipe inligting wat nodig is om te bepaal of objektiewe 1 word bereik en om hindernisse en fasiliteerders (dit wil sê, prestasie-aanwysers) te evalueer. Voorbeeld: Nommer van beplanning vergaderings bygewoon deur die plaaslike polisie verteenwoordiger. Bronne van inligting. Sluit in jou planne prosedures vir die handhawing van die vertroulikheid van die inligting wat verkry tydens die evaluering inligting. Hoe inligtingsbronne is gekies. Tydraamwerk vir inligting te versamel (datums waarop die data-insameling word beplan om te begin en einde). Metodes vir die insameling van die inligting (dit wil sê, rekords resensies, onderhoude, papier en potlood vraelyste, en waarnemings). Metodes vir die ontleding van die inligting om te bepaal of die doel is bereik (dit wil sê, tabulering van frekwensies en assessering van verhoudings tussen of onder veranderlikes). B. Doel 2: [Herhaal dieselfde inligting as in 1-6 van objektiewe 1 hierbo.] C. Doel 3. [Herhaal dieselfde inligting as in 1-6 van objektiewe 1 hierbo.] III. Evaluering Uitkoms Doel --- en - metodes Vraag 2: Is Uitkoms Doel bereik word, en indien nie, hoekom nie? A. Doel 1. [Objektiewe uitkoms Staat meetbare terme. Voorbeeld: Afname rooftogte op behuisingsontwikkeling eiendom met 10 persent na 2 maande van aktiewe veiligheid patrollies. ] Wat om te sluit in: Tipes inligting wat nodig is om te bepaal of objektiewe 1 word bereik (dit is, watter bewyse sal jy gebruik om die verandering te demonstreer?). Voorbeeld: aantal rooftogte verbind per maand voor en na aanvang van sekuriteit patrollies. Bronne van inligting (dit wil sê, behuising personeel, inwoners, PHA personeel en behuising bestuurders) en monsterneming plan, indien relevant. Hoe inligtingsbronne is gekies. Tydraamwerk vir inligting te versamel (datums waarop die data-insameling word beplan om te begin en einde). Metodes van insameling daardie inligting (byvoorbeeld, vraelyste, waarnemings, opnames, en onderhoude) en planne vir voortoetsfase inligting insamelingsmetodes. Metodes vir die ontleding van die inligting om te bepaal of die doel is bereik (dit wil sê, tabulering van frekwensies en assessering van verhoudings tussen of onder veranderlikes met behulp van statistiese toetse). B. Doel 2: [Herhaal dieselfde inligting as in 1-6 van objektiewe 1 hierbo.] C. Doel 3: [Herhaal dieselfde inligting as in 1-6 van objektiewe 1 hierbo.] IV. Prosedures vir bestuur en monitering van die evaluering Wat om te sluit in: Prosedures vir die opleiding van personeel om evaluering-verwante inligting in te samel. Prosedures vir die uitvoer van gehalte-beheer tjeks van die inligting versameling proses. Tydlyne vir die insameling, ontleding en verslagdoening van inligting, insluitend prosedures vir die verskaffing van evaluering met betrekking terugvoering aan behuising bestuurders en personeel. Artikel 1: Die evalueringsraamwerk Hierdie deel van die evaluering plan bied die model vir die assessering van jou program-aktiwiteite (sien hoofstuk 4), doelwitte program, evalueringsvrae en die tydraamwerk vir die evaluering (dit wil sê wanneer jy begin en einde versameling van evaluering inligting). Afdeling I moet ook 'n bespreking van die konteks vir die evaluering, veral die aspekte van die PHA, program personeel en inwoners wat die evaluering kan beïnvloed sluit. As 'n buite-evalueerder is die voorbereiding van die plan, sal die evalueerder het jou hulp nodig om hierdie gedeelte te berei om te verseker dat die evaluering is aangepas by die behoeftes van jou PHA en die inwoners. Artikel 11: Die evaluering van doelstellings uitvoering Hierdie afdeling moet gedetailleerde beskrywings van wat jy van plan is om te doen, hoe jy van plan is om dit te doen gee, en wie dit is wat jy wil bereik. Hierdie inligting sal gebruik word om evalueringsvrae met betrekking tot jou doelwitte implementering, soos te beantwoord: Is doelwitte implementering bereik word? Indien nie, hoekom nie? Wat hindernisse of uitdagings het voorgekom? Wat het bereiking van hierdie doelwitte gefasiliteer? Vir elke doelwit, moet die evaluering plan die volgende beskryf: Tipes inligting wat nodig is. Bronne van inligting. Kriteria vir die kies van inligtingsbronne. Metodes vir die insameling van inligting, soos vraelyste en prosedures. Tydraamwerk vir die insameling van inligting. Metodes vir die ontleding van inligting. Tipes inligting wat nodig is. Enige inligting wat ingesamel oor jou program aktiwiteite of inwoners kan beskou evaluering data. Die aard van die inligting wat nodig is sal gelei word deur die doelwitte program wat jy soek om te bepaal. Byvoorbeeld, as jou doel betref wat jy van plan is om te doen, sal jy nodig het om inligting oor die tipes dienste, bedrywighede, of inisiatiewe wat ontwikkel en geïmplementeer in te samel; wat dienste ontvang, en hul duur en intensiteit. As die doel van jou PHA is om verhoogde sekuriteit patrollies bied op twee plekke, sal jy nodig het om die volgende inligting te verskaf: Aantal inwoner vrywilligers. Aantal ure waarin sekuriteit patrollies te bedryf. Wanneer die doel kommer wat gaan deelneem, sal jy nodig het om inligting oor eienskappe inwoners, die aantal inwoners, hoe hulle gekies / gewerf, hindernisse ondervind in die seleksie / werwingsproses, en faktore wat seleksie / werwing gefasiliteer te samel. As die doel is om 50 inwoners betrek in 'n misdaad en dwelms vermindering program 6-week, byvoorbeeld, sal jy die volgende inligting in te samel: Ouderdom, geslag, en ras van deelnemers. Aantal deelnemers voorheen betrokke by kriminele of dwelm-aktiwiteit. Aantal inwoners wat deelneem. Inligting oor hoe die deelnemers geleer het oor die program. Hoeveelheid tyd inwoners deelneem aan die program. Aantal inwoners wat die program suksesvol te voltooi. Bronne van inligting. Dit verwys na die plek waar, of van wie, sal jy evaluering inligting te bekom. Weereens, sal die keuse van bronne word gelei deur die objektiewe jy die beoordeling. Byvoorbeeld: Inligting oor dienste kan vandaan program rekords of uit onderhoude met program personeel. Inligting oor die inwoners en werwingstrategieë kan vandaan program rekords en onderhoude met personeel en inwoners. Inligting oor hindernisse en fasiliteerders om die implementering van die program of program aktiwiteite kan verkry uit onderhoude met relevante personeel. Hierdie deel van jou plan moet ook 'n bespreking van hoe jy die vertroulikheid van inligting wat jy kry uit jou bronne sal handhaaf sluit. Daarbenewens is dit verstandig om toestemmingsvorms te ontwikkel vir diegene inwoners gevra om deel te neem in die evaluering. Die toestemmingsvorm moet 'n beskrywing van die evaluering doelwitte en hoe die inligting gebruik sal word. Meer inligting oor die handhawing van vertroulikheid en 'n monster ingeligte toestemming vorm verskyn in hoofstuk 6. Kriteria vir die kies van inligtingsbronne. As jou inisiatief het 'n groot aantal personeellede en / of inwoners, kan jy die tyd en koste van die evaluering te verminder deur die insluiting van slegs 'n voorbeeld van hulle as bronne vir evaluering inligting. Monsterneming 'n statisties betroubare manier van die identifisering van 'n aantal persone uit die hele groep van programdeelnemers wat verteenwoordigend is van die groep. 'N Ervare evalueerder sal in staat wees om u te adviseer met betrekking tot die vraag of jy 'n monster vir jou evaluering moet kies. Daar is 'n verskeidenheid van metodes vir monsterneming jou bronne. Jy kan proe deur die identifisering van 'n spesifieke tydperk vir die invordering-evaluering verwante inligting en met net die inwoners wat deelneem gedurende daardie tydperk. Jy kan monster deur ewekansig kies die inwoners (of personeel) om gebruik te word in die evaluering. Byvoorbeeld, kan jy geval nommers aan inwoners en sluit net die ewe gevalle in jou evaluering. Jy kan proe wat gebaseer is op spesifieke kriteria, soos lengte van die tyd met die program (vir personeel) of eienskappe van die inwoners, soos ouderdom, geslag, grootte van die gesin, en die lengte van die tyd in kompleks. Metodes vir die insameling van inligting. Vir elke doelwit implementering jy die beoordeling van jou evaluering plan moet die inligting wat spesifiseer sal afgehaal word (soos vraelyste en prosedures) en wat sal dit in te samel. Tot die mate moontlik, moet die versameling van hierdie inligting word opgeneem in deurlopende program bedrywighede. Byvoorbeeld, in opleidingsprogramme, die registrasievorms vir inwoners en die aanvanklike assessering van deelnemende inwoners kan gebruik word om te evalueer met betrekking inligting asook inligting aan die uitvoer van die opleiding betrokke te samel. Daar is 'n aantal metodes vir die insameling van inligting, insluitend gestruktureerde en oop onderhoude, papier en potlood voorrade of vraelyste, waarnemings, en sistematiese oorsigte van agentskap rekords of dokumente. Die metodes wat jy sal afhang van die volgende kies: Die bewyse wat jy nodig het om vas te stel wat jou doelwitte is bereik. Prestasiemaatstawwe make-up hierdie nodige bewyse. Hulle is die aanwysers dat die betrokke programaktiwiteite deelgeneem het hul beoogde doelwitte. Die inligtingsbronne, wat kan vraelyste, onderhoude, geval rekords, of waarnemings. Jou beskikbare hulpbronne. Jy sal nodig hê om te bepaal of jy die personeel en fondse beskikbaar om die nodige data in te samel. Hoofstuk 6 bied meer inligting oor hierdie bronne. Die vraelyste van vorms wat jy van plan is om te gebruik om evaluering inligting in te samel word gewoonlik as deel van jou evaluering plan. Jy sal nie wil 'n evaluering te begin totdat jy ontwikkel het of gekies al die data-insameling instrumente jy van plan is om te gebruik. Die ontwikkeling of vraelyste kies om te gebruik vir die evaluering kan die hulp van 'n ervare evalueerder vereis. Tydraamwerk vir die insameling van inligting. Alhoewel jy reeds 'n algemene tydperk vir die evaluering sal verskaf het, sal jy nodig het om een ​​spesifiseer vir die versameling van data om elke doelwit implementering betrokke. Keer vir data-insameling sal weer gelei word deur die objektiewe geassesseer. Metodes vir die ontleding van inligting. Hierdie afdeling van jou evaluering plan beskryf die praktyke en prosedures vir die gebruik in die ontleding van die evaluering inligting. Vir die beoordeling van programimplementering, sal die ontledings hoofsaaklik beskrywende wees en kan betrek getabuleer frekwensies (van dienste en eienskappe inwoner) en die klassifikasie van narratiewe inligting in betekenisvolle kategorieë, soos tipes hindernisse ondervind, strategieë vir die oorwinning van struikelblokke, en tipes fasiliterende faktore. 'N Ervare evalueerder kan help om jou evaluering span te ontwerp 'n ontleding plan. Meer inligting oor die ontleding van programimplementering inligting word verskaf in hoofstuk 7. Afdeling III: Evaluering doelwitte uitkoms en prestasiemaatstawwe Die praktyke en prosedures vir die evaluering of die uitkoms doelwitte van jou program voldoen is soortgelyk aan dié vir die evaluering van doelstellings uitvoering. Om uitkoms doelwitte evalueer jy sal waarskynlik kwalitatiewe sowel as kwantitatiewe prestasiemaatstawwe gebruik. Die prestasie maatreëls sal jou in staat stel om die volgende vrae te beantwoord: Het inwoners en / of die gemeenskap te demonstreer veranderinge in kennis, houdings, gedrag, of bewustheid? Prestasie-aanwysers kan insluit self-gerapporteerde verhoogde kennis, 'n verandering in houding, 'n afname in kriminele aktiwiteite of gewelddadige gedrag, en 'n verhoogde bewustheid van hul eie of gewelddadige gedrag van ander. Is die veranderinge die gevolg van aktiwiteite van die program? Is die berig veranderinge in kennis, houdings, gedrag, of bewustheid 'n direkte gevolg van jou program? Het die veranderinge plaasvind nadat betrokkenheid by die program? Is daar ander faktore wat die veranderinge kan beïnvloed? Twee wat algemeen gebruik word evaluering ontwerpe wat jou kan help om hierdie vrae te beantwoord, is: Vergelyking van toestande voor en na 'n program ingestel. Vergelyking van toestande voor en na 'n program ingestel is, met behulp van 'n vergelyking groep. 'N Vergelyking van toestande voor en na die voorkoming van geweld program geïmplementeer vereis dat jy inligting in te samel ten minste twee keer per keer voor die program geïmplementeer en dan weer óf iewers na die program is in effek (as jy kan verwag dat die program gehad het 'n meetbare impak) of na die program geëindig het. Jy kan uitkoms inligting in te samel so dikwels as wat jy wil na die program is geïmplementeer, maar jy moet dit in te samel op inwoners en / of die gemeenskap voor die implementering van die program. Hierdie inligting word basislyn inligting genoem en is noodsaaklik vir toon dat 'n verandering plaasgevind het. As jy die uitvoering van 'n opvoeding of opleiding, kan hierdie tipe ontwerp effektief vir die evaluering van onmiddellike veranderinge in kennis en houdings deelnemers se wees. In hierdie tipe van programme, kan jy die inwoners se kennis en houdings voor die opleiding en onmiddellik na die opleiding met 'n mate van sekerheid dat enige veranderinge waargeneem gevolg van jou ingrypings te evalueer. 'N Vergelyking van toestande voor en na die voorkoming van geweld program geïmplementeer met behulp van 'n vergelyking groep vereis ook dat jy inligting in te samel op 'n minimum van twee punte in die tyd en dat jy inligting van individue in te samel (of oor 'n behuisingsontwikkeling of woonbuurt) nie geraak word deur jou voorkoming van geweld program. Die doel van 'n vergelyking groep is om te bepaal of veranderinge wat jy in jou inwoners of behuisingsontwikkeling toestande toegeskryf kan word aan jou program en nie om 'n ander rede. Vergelyking van data kan verkry word uit die volgende: behuisingsontwikkeling inwoners nie deel te neem aan die voorkoming van geweld program, maar wat is soortgelyk aan deelnemers in die meeste ander maniere program; byvoorbeeld, 'n mannetjie tieners nie deel te neem aan 'n middernag basketbal program. misdaadstatistiek van 'n nabygeleë behuisingsontwikkeling wat eienskappe soortgelyk aan eienskappe van jou behuisingsontwikkeling se, soos tipe ontwikkeling gebou het (dit wil sê, hoogbouw of tuin woonstelle), aantal tieners, en die vlak van kriminele aktiwiteite voor jou voorkoming van geweld program geïmplementeer is. Daar is voor die hand liggend koste oorwegings wanneer insluitend 'n vergelyking groep in jou evaluering ontwerp. Jy moet in staat wees om 'n groep van individue of 'n behuisingsontwikkeling of woonbuurt wat soortgelyk is aan jou inwoners, ontwikkeling, of buurt te identifiseer. Jy moet in staat wees om data uit sulke individue of oor die ontwikkeling of buurt bekom. Beide van hierdie take sal 'n bietjie navorsing en bykomende data-insameling vereis. Alhoewel daar bykomende koste, sal die inligting uit 'n vergelyking groep aansienlik meer bewyse met betrekking tot die effektiwiteit van jou program as jou program deelnemers het meer positiewe tellings op prestasiemaatstawwe as die vergelyking groep verskaf. Jy kan sê met meer sekerheid dat jou program effektief was in die totstandkoming van die waargeneem verandering en dat dit nie as gevolg van 'n ander rede. Voortoetsfase inligting versameling instrumente. Jou evaluering plan sal 'n bespreking van jou planne sluit vir die toets van jou vraelyste voor die gebruik van hulle vir evaluering. Hierdie proses word algemeen na verwys as voortoetsfase. Hoofstuk 6 verskaf inligting oor voortoetsfase instrumente. Ontleding van deelnemer uitkoms inligting. Jou plan vir die evaluering van uitkomste moet 'n beskrywing van hoe jy van plan is om die data wat ingesamel is te analiseer. Die ontledings is bedoel om die vrae oor die vraag of verandering plaasgevind en of veranderinge wat plaasgevind het kan toegeskryf word aan jou program te beantwoord. Onderwysprojek Evaluering Beplan 'n Evaluering Dit is die Kalifornië B nat toekenning vereistes vir jou projek evaluering. Gereedskap. Evaluering Plan Assessering (Rubriek beoordelaars se) Gebruik hierdie rubriek om die evaluering deel van jou Kalifornië B nat voorstel te evalueer. Dit rubriek is gebaseer op die vyf vrae in die evaluering artikel assessering van die B-NAT RFP en is die een wat resensente sal gebruik om die evaluering deel van jou toelae aan te teken. Om die rubriek lees evaluering artikel jou voorstel gebruik, lees dan elke vraag hieronder en die aanwysings vir punte op 'n skaal 3-0 en vir tel van jou telling. 'N top-telling is 10 punte. Voorbeelde. Voorstel Evaluering Artikel Hierdie word as voorbeelde van 'n deurdagte en gepaste evaluasie artikel vir 'n B-NAT toekenning voorstel. projek Evaluering Ons sal ons projek te evalueer om die ontwerp te verbeter en sy doeltreffendheid in die bereiking van ons onderwysstelsel doelwitte te evalueer. Aan die begin van die toekenning sal ons 'n front-end evaluering uit te voer (waarskynlik deur 'n opname) van deelnemers program (hoë-skool en die kollege studente) om hul bestaande kennis en houdings te bepaal oor die onderwerpe wat hulle sal bestudeer. Aan die einde van die somer werkswinkel en twee keer gedurende die skooljaar, sal alle deelnemers betrokke gedeeltes van die front-end opname herhaal sodat ons die veranderinge in kennis, houdings en moontlik rentmeesterskap optrede onmiddellik na hul ervarings asook met verloop van tyd kan dop (a tydreeks evaluering ontwerp). Aan die einde van die toekenning sal ons die summatiewe impak van hierdie projek op deelnemers aan te meld. Die breë vrae wat ons sal probeer om te antwoord met hierdie evaluering is: Doen deelnemers & rsquo; begrip van die plaaslike waterskeiding stelsel te verbeter en te doen wat hulle voel beter gekoppel aan die plaaslike stelsel? Is die onderwerpe wat tydens die werkswinkel aan deelnemers betrokke? Het hulle inspireer rentmeesterskap belange / optrede? Watter impak het die program op die deelnemers & rsquo; aspirasies na gevorderde skoolopleiding, belangstelling in / strewe van die wetenskap loopbane, en rentmeesterskap optrede? Watter aspekte van hierdie program (inhoud, pedagogie, die veld ervarings en / of mentorskap) doen deelnemers rapporteer as mense wat die grootste impak van hulle? projek Evaluering Die teikengehoor vir hierdie evaluering is onderwysers wat deelneem aan 'n weeklange somer werkswinkel. Die belangrikste vrae vir die evaluering is: Watter aspekte van die werkswinkel het goed gewerk? Wat didn & rsquo; t werk? Watter veranderinge sal die werkswinkel te verbeter? Wat & rsquo; s die impak van die werkswinkel op die onderwysers wat dit bywoon? Is dit hulle kennis verander of hoe om die inhoud te leer, en op watter maniere? Watter impak het die werkswinkel het op klaskamerpraktyk? Moenie die onderwysers gebruik wat hulle geleer het in die werkswinkel? Alle onderwyser deelnemers sal 'n pre-werkswinkel opname te voltooi. Aan die einde van elke dag, sou onderwysers terugvoer oor die dag en rsquo verskaf; s gebeure en aktiwiteite deur 'n terugvoer vorm. Op die laaste dag van die werkswinkel, sal onderwysers 'n post-werkswinkel opname (een soortgelyk aan die pre-werkswinkel opname) te voltooi. Die opname en terugvoer vorms sal 'n mengsel van vrae gebruik om kwalitatiewe en kwantitatiewe data in te samel. Data van die pre-werkswinkel opname sal vergelyk word met antwoorde op die post-werkswinkel opname om veranderinge in die deelnemers oor die week op te spoor. Antwoorde op die terugvoer vorms sal ons help om die verbetering van die lewering van die program. Ongeveer 6 maande na die werkswinkel sal onderwysers deelnemers gevra word om 'n aanlyn of telefoon opname om die werkswinkel & rsquo bepaal voltooi; s impak op hul onderrig en hul gebruik van die materiaal wat ons verskaf. projek Evaluering Ons vernaamste evaluering vraag is: Wat & rsquo; s die impak van die program op studente? Ons wil weet of, aan die einde van die skooljaar, studente weet / verstaan ​​meer oor waterskeidings as wat hulle gedoen het aan die begin van die jaar. Hierdie evaluering sal fokus op program participants151; middel van die skool studente. Ons beplan om data met behulp van twee metodes in te samel: 1) student konsepkaarte op die konsep & ldquo; waterskeiding & rdquo; en 2) 'n opname of onderhoud van onderwysers oor die program en enige ander waterskeiding aktiwiteite wat hulle kan gebruik in die klaskamer, asook agtergrondinligting oor hul klasse, onderwyservaring en ervaring met konsepkaarte. 'N konsepkaart is 'n kennisvoorstelling instrument wat ontwikkel is deur Joseph Novak and Associates in die 1970's (Novak, 1998, p. 27). Konsepte Kaarte & ldquo; ontmoet 'n behoefte aan 'n evaluering hulpmiddel wat maklik en presies veranderinge in studente & rsquo kan wys; konseptuele begrip & rdquo; (Novak, 1998, p. 192). Hierdie evaluering metode is gevind betroubaar en geldig deur Novak en ander navorsers (Novak, 1998) te wees. Ons beplan om die konsep kartering tegniek gebruik as 'n pre-toets in die winter, voordat studente die program ervaar het. En dan gebruik dieselfde tegniek laat in die skooljaar aan post-toets studente op dieselfde konsep. Ons sal ouers & rsquo kry; toestemming vir studente om deel te neem in hierdie evaluering. Vir studente wie se ouers nie toestemming verleen, ons het 'n kunsaktiwiteit vir hulle om te voltooi op toetsvlak tyd. Elke toets sessie behoort ongeveer 'n uur. Gedurende daardie tyd het ons beplan om studente oor hoe om 'n konsepkaart te skep met behulp van 'n nie-waterskeiding konsep, dan kan ons & rsquo te lei; sal hulle vra om 'n konsepkaart op die konsep & ldquo bou;. Waterskeiding & rdquo; Ons is van plan om Novak & rsquo gebruik; s scoring kriteria (. Novak, 1984, bl 105-108) om 'n numeriese telling vir die konsepkaarte vir elke student te lei. Toe ons & rsquo; gebruik statistiese ontledings aan studente & rsquo vergelyk; voortoets en natoets-tellings (statistiese toetse te bepaal). Ons hipotese is dat die program 'n positiewe impak op studente & rsquo sal hê; kennis oor die plaaslike waterskeiding. Novak, J. D. (1998). Leer, skep, en gebruik van kennis: konsepkaarte as fasiliterende gereedskap in skole en korporasies. Mahwah, New Jersey: Lawrence Erlbaum Associates, Inc. Novak, J. D. Gowin, D. B. (1984). Leer hoe om te leer. Cambridge: Cambridge University Press. projek Evaluering Van ons projek doelwitte, sal ons evaluering fokus op die assessering van ons sukses op die verhoging van die deelnemers & rsquo; kennis oor die plaaslike waterskeiding, innemende hulle in gehalte wetenskaplike ondersoeke en die verhoging van hul rentmeesterskap optrede teenoor die waterskeiding. impak s, ons sal 'n gemengde-metodes evaluering strategie (opnames en waarnemings) gebruik om ons te voorsien met formatiewe data sodat ons ons program en summatiewe data kan verbeter om ons program & rsquo wys. Die skoolhoof ondersoekbeamptes sal die evaluering implementeer met Dr. XYZ dien as ons adviseur op die ontwikkeling van assesseringsinstrumente, die ontleding van data en verslagdoening van resultate. Ons sal begin op die eerste dag van die program met 'n pre-program opname van deelnemers & rsquo; kennis van plaaslike waterskeidings en hul optrede met betrekking tot die bewaring van vleilande. Ons sal 'n byna identiese post-program opname tydens die laaste dag van die program uit te voer. Tydens elke veldwerk sessie, sal twee opgeleide interns n waarneming instrument gebruik om die gehalte van die deelnemers & rsquo evalueer; gebied ondersoeke. Die waarnemers sal hul bevindings met die personeel na elke sessie deel sodat ons kan verbeter hoe ons die veldwerk met deelnemers. Ten slotte, aan die einde van die program, sal ons deelnemers te vra om 'n opname te voltooi oor hul beoogde optrede met betrekking tot die bewaring van die plaaslike waterskeiding. Voor - en na-opname data sal saamgestel word en in vergelyking met die impak van die program op die deelnemers te bepaal. Al die evaluering van data wat ingesamel sal word opgesom en in ons finale verslag. Hierdie word as voorbeelde van 'n swak beplande of verwoord evaluering artikel vir 'n B-NAT toekenning voorstel. Ons sal ons projek te evalueer deur die waarneming van die studente tydens die program en bespreek ons ​​waarnemings op 'n gereelde personeelvergaderings. Ouers sal ook voltooi 'n assesseringsinstrument om terugvoer te gee. Ons sal 'n buite-evalueerder huur om aanlyn opnames wat beide onderwysers en studente sal voltooi te ontwikkel. Studente sal ook hou tydskrifte en bied die finale projekte wat al hulle geleer het tydens die program sal behels. Evaluering sal beide formatiewe en summatiewe met die evalueerder die opstel van en verslagdoening oor die resultate. Deur die dokumentasie van die aantal mense wat elke maand die geleentheid by te woon sal ons die sukses daarvan te evalueer. Aan die einde van elke program sal ons deelnemers te vra om ons te vertel wat hulle gedink het oor die program en stel maniere om dit te verbeter. Ons sal hulle ook vra om ons te vertel een ding wat hulle geleer het uit die program. Hierdie inligting sal ons help om die verbetering van die program sodat dit beter voldoen aan die doelwitte en behoeftes deelnemers. Logika Model: 'n beplanningsinstrument Aangeheg is 'n logika model sjabloon te help om jou projek en die evaluering daarvan te beplan. Dit is 'n goeie hulpmiddel om jou te help dink oor jou projek as 'n geheel. Die eerste kolom bevat jou doelwitte, dit is, hoe jy dink jou gehoor sal anders wees nadat hulle deelneem aan die projek. Die volgende drie kolomme is waar jy 'n lys van wat jy sal verskaf / doen om jou doelwitte te bereik. Die laaste twee kolomme is jou uitkomsgebaseerde hoe jou gehoor onmiddellik na deelname aan die projek en in die nie-te-verre toekoms sal anders wees. Wat is 'n logika model? voor Help jou en kollegas / vennote skakel al die komponente saam op dieselfde bladsy Help projek / program ontwerpers tussen doelwitte en aktiwiteite, tussen uitsette en uitkomste Help bestuurders / belanghebbendes te sien hoe al die komponente bymekaar pas Vigs besluitneming oor hulpbronne en aktiwiteite Help bestuurders te bepaal waar hulpbronne sal gaan na die impak te bereik Stel projek / program sodat dit makliker is om te evalueer Help individue te sien hoe hulle bydra tot die projek / program Finansiers is besig om hulle te vra. nadele Iets anders om te doen Iets nuuts om te leer Neem tyd en denke Moet deurdink projek / program voor te spring in doen aktiwiteite Kan jy meer verantwoordelik te maak vir wat jy doen

Comments

Popular posts from this blog

Oorspronklike Skilpad Trading System Scam Leer Feite

Oorspronklike skilpad Trading System bedrogspul: Hier is Feite Daar is 'n paar skilpaaie daar buite , mense opgelei deur Richard Dennis , wat klaaglik misluk en wat nou probeer om te word 8220 ; gurus8221 ; ( Met min sukses ) . Hierdie ghoeroes maak probeer om die werklike skilpad storie verstaan moeilik . Waar is die waarheid ? Daar is net een doel rekeningkundige van die skilpad storie begin tot einde met die goeie die slegte en die lelike . Daardie storie is gevind in die boek 8220 ; The Complete TurtleTrader8221 ; . 2. Jy kan ook 'n gedetailleerde ondersoek pakket oor die skilpaaie insluitend oorspronklike skilpad notas en eiendom klank hier . Die skilpaaie is tydlose lesse geleer . Hul reëls werk . Maar, as jy wil om handel te dryf soos 'n suksesvolle skilpad moet jy eers uitvind waarom sommige skilpaaie misluk.

Draad Living In Alberta Kanada Kan Nie Handel Forex

Draad: Woon in Alberta Kanada kan nie handel FOREX. Aansluit Datum Maart 2012 Posts 1 Woon in Alberta Kanada kan nie handel FOREX. Hey daar almal, net gewonder of iemand op die oomblik is skriftelik aan die Minister van Finansies in Alberta probeer om 'n vrystelling vir forex in Alberta kry. Basies wat gebeur het, is ek FOREX op Questrade handel en die maak van 'n bietjie van die geld hier of daar, en die verlies van 'n paar asook, in elk geval alles was fyn totdat ek 'n e-pos ontvang van Questrade; Geagte kliënt, Neem asseblief kennis dat die Alberta Sekuriteite Kommissie sy standpunt dat oor-die-toonbank afgeleide produkte, soos die buitelandse valuta kontrakte (forex) aangebied op ons QuestradeFX en QuestradeFX Pro platforms, word slegs toegelaat word aangebied op 'n bevestig prospektus-vrygestelde basis vir die inwoners van Alberta. Hierdie kennisgewing het geen invloed op die verhandeling van sekuriteite (soos aandele en opsies) op 'n erkende beurs. Om jou ...

Rsi Pro Forex Stelsel Rar

Forex Power Trading System Aflaai So jou derde opsie is minder algemeen verhandel forex in die handel in die maatskappy. Groter wisselvalligheid in die algemeen is daar 'n meester forex beste outomatiese forex stelsel. Eerder as om die RSI pro forex stelsel rar jy beslis nie 'n forex krag handel stelsel af te laai of vaste opsie hê. Gelukkig, 'n nuwe manier na nul toe die skrywer verkoop die aandelemark te belê. As jy goed en vir 'n werklike resensies en voorraad word belê. Daar is 'n belangrike stap om suksesvol aandelemark is baie belangrik. Terwyl die meeste kan bied teen 'n positiewe alternatiewe belegging bedryf beoog 'n dekade van forex loopbaan. Kyk hoe die mark vir handel wat ruim dividende vir die hou van hul aandele te gee. Word 'n stel beleggingstrategie bied baie voordele en mense maak is vir demonstrasie. As gevolg van terugslae, multi-vlak ellende, toepassingsprogrammatuur dinge maar weet oor 'n soort van 'n onderliggende finansiële...